Battlefield One Beta je bila dostupna za Battlefield Insider -e već 30. avgusta, da bi je svi ostali igrači dobili dan kasnije. Iako smo u startu imali dosta problema sa povezivanjem na EA servere, na kraju smo se dobro proveli i spremni smo da posle dva dana igranja sa vama podelimo naše prve utiske. Svoje impresije piše naš Battlefield ekspert – Vlada (ninja81):

Igra izgleda lepo i bilo bi glupo da je drugačije, ali je grafika poslednja stvar koja me je zabrinjavala. Mapa je ogromna i po mom mišljenju trebali su da daju manju mapu za Betu. Mapa poseduje dinamičko vreme, pa se u toku meča smenjuju sunce i kiša, a pojavljuju se magla i peščana oluja koje pored vidljivosti utiču i na stabilnost letilica u vazduhu. Netcode mi deluje zadovoljavajuće tako da hit detection uglavnom radi kako treba, ali definitivno ima propusta. TTK (Time To Kill) mi deluje u nekim situacijama dosta veliki i to je nešto što mi je jako zasmetalo, ali to može i da bude do netcode -a… Ne mogu da tvrdim 100% da li je to namerno uradjeno ili opet postoji problem sa hit detekcijom tako da ću se zaustaviti na ovome.

Pešadija

Klase su malo drugačije u odnosu na prethodne naslove, ali su im uloge manje-više iste. Novina, ili bolje rečeno povratak na staro, je da se protivnički igrači ne pojavljuju na mapi dok ih neko ne spotuje. Dakle kao u BFBC2, dok neko ne pritisne dugme vi ste nevidljivi, a s obzirom da je BF community toliko lenj i naviknut da igra sama odradi većinu stvari umesto njih, za mene je ovo prednost, a ne mana. Ono što je zabrinjavajuće je da su snajperi totalno OP. Bullet drop gotovo da ne postoji i jedan metak je dovoljan da ubijete nekoga ko ima 80% i manje health-a sa bilo koje udaljenosti. Deluje frustrirajuće kada trčite tri minuta po ogromnoj mapi i smakne vas snajper iz baze jednim hicem. DMR -ovi su takodje jaki, ali pošto ih nose medic -i navikli smo da su oni dobro opremljeni. Oružja koja možete da pokupite na mapi su interesantna (bacač plamena, mitraljez+oklop, anti-tenkovska puška) i ne bi ih nazvao OP jer svako od njih ima svoja ograničenja. Sve u svemu ovaj deo priče mi deluje pristojno, ali će DICE morati da poradi na balansu oružja inače ćemo imati CoD u BF igri.

Tenkovi

Imate ih više na raspolaganju (light, heavy…) i prilično su jaki. Ortak je sinoć napravio kill streak 41-0. Problem je što ima malo oružja kojima možete da uništite tenk i nadam se da će se to promeniti kada izađe kompletna igra pa budemo mogli da otključamo sva oružja. Bombe i stacionarni topovi se lako izbegavaju i pošto nema RPG -a gotovo da nema šta da vas ošteti osim drugog tenka ili dinamita koji je zamena za C4, medjutim za razliku od C4 dinamit se ne lepi za vozilo, pa je dovoljno krenuti napred i izbeći veću štetu. Mehanika popravke mi je najviše zasmetala. Naime, nijedna od osnovnih klasa nema repair tool već vozač sam popravlja vozilo pritiskom na dugme stim što se popravka može prekinuti ukoliko pogodite to vozilo. Tokom popravke vozilo je stacionarno i ne možete da pucate iz njega. Mislim da će ovo dodatno ubiti team-play koji je na izdisaju još od BF3 kada su uveli regeneraciju i vozila i pešadije.

Avioni

Meni, kao veteranu u kokpitu, je ovaj deo bio najinteresantniji. Imate tri vrste aviona i svaki ima svoje prednosti i mane. Dogfight je čudan jer, naravno, nemate air radar, a 3rd person kamera je toliko blizu aviona da je jako teško pratiti neprijatelje. Drugo, meci imaju kratak domet pa morate bukvalno da udjete u rep kako bi nešto pogodili. Avioni se popravljaju na isti način kao i tenkovi. Meni je lično ovaj deo borbe najbolje uradjen i u vazduhu sam proveo najveći deo vremena…kill streak 17-0.

Ukupni utisak je zadovoljavajući, ali to nije dovoljno za očekivanja koja igrači imaju za ovaj naslov. DICE će morati pošteno da se oznoji do oktobra inače će ova igra trajati koliko i BFH.