U razgovoru sa GamesIndustry.biz, Anne Blondel-Jouin je ispred Ubisoft -a izjavio da izdavači video igara imaju u planu da svoje multiplayer igre održavaju i podržavaju tokom perioda od 5 – 10 godina. Ključ uspeha vidi u pravom izboru monetizacije pratećeg sadržaja.

Ubisoft je dosta uspeha imao sa Rainbow Six: Siege, gde se mape dele igračima bez nadoknade, a jedini vid dodatnih prihoda leži u prodaji novih likova kao i vizuelnih dodataka za već postojeće. „Danas se od igrača traži puno para za nešto što ne dodaje preveliku vrednost. Za celu industriju je loše ukoliko su igrači prisiljeni da plaćaju preko pune cene igre da bi iskusili sve što igra može da ponudi“, rekao je Anne Blondel-Jouin.

Sličnu taktiku je primenjivao Microsoft za svoj Halo 5, a i Respawn je najavio besplatne mape za sveže izašli Titanfall 2. U teoriji ovo zvuči zaista zanimljivo. Koliko će ovo zaživeti u praksi, a koliko će se sve zadržati na lepim rečima i lepim željama, ostaje da se vidi…

dlcisntpizzastolenfromtwitter_18ac4e_5509428